• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Icabanken lösenkrav. Lendify kompletteringar

Jossis

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
5 Juni 2021
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
68
Poäng
187
Hej. Jag har blivit beviljad 350k på Ica-banken men lösenkrav på hela summan. Vad har ni för erfarenheter av att fylla i lån utanför uc? Någon som blivit nekad efter det?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jossis

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
5 Juni 2021
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
68
Poäng
187
Fick även ett erbjudande från lendify. Det står bara att det ska signeras med bank id. Visst brukar det stå om dom tar instantor eller brukar det komma kompletteringar i efterhand av dom??
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 233
Mottagna reaktioner
934
Poäng
817
Ica var väldigt smidigt! Jag angav dock bara sånt på uc så kan inte svara på hur det är om man tar med utanför men bör ju vara ok egentligen.

Lendify kan komma kompletteringar i efterhand med trots att det inte står från början
 

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Lendify har jag blivit erbjuden vid 2 olika tillfällen, inga krav på kompletteringar. Sen när man går vidare har det varit utfrågning på telefon och kompletteringar och nekats tillslut. Väldigt skeptisk och kommer inte använda mig av dom igen
 

Jossis

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
5 Juni 2021
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
68
Poäng
187
hur långt har du kommit i processen då? För mig ser det ut som jag bara har kvar att logga in med trustly för utbetalningssätt. Men undrar om trustly är samma som instantor att dom tar del av alla transaktioner?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp